Keeley Hazell Sex Tape!!! YES!!

YES!! It is TRUE!! a genuine Keeley Hazell sex tape has been leaked to the web and guess who have the whole thing!! In the video she gives some guy a blowjob for quite a while and let me tell you.. she seems pretty damn good at giving head 🙂 Then, she is topless for a bit until finally get some penis at the end of the tape.

UPDATE: You can now watch this video live on the site, click the pic below to view it.

Keeley Hazell Sex Tape

Live on Cam RIGHT NOW:

22 comments on “Keeley Hazell Sex Tape!!! YES!!”

  1. SadClown says:

    I think you may have just qualified for some sort of Boobie Sainthood. Thank you for sharing this. I can only hope Ms. Hazell is as happy about us all seeing it as we are about seeing it.

  2. Jez says:

    you are a genuis

  3. bj says:

    Can you please upload this at rapidshare or something. Megaupload won’t work!

  4. Niklas says:

    Alright, I’ll upload it to rapid share as well. The link will be posted above when its done.

  5. Chewy Lumpnuts says:

    oh my god…that was so hot…but after seein it man she kinda lost her innocence…now she’s just another hoar I wanna fuck not marry…hell yeah

  6. David says:

    yeah, its a shame this movie was so poor, and its an even bigger shame the guy was not me. But I was really fucking happy this morning when I woke up to this news. Brightened my entire day. I like this trend of hot young chicks trying to be like Paris Hilton, a great role model for girls. I hope I never have a daughter.

  7. Fer says:

    hmm, a little dissapointing imo

  8. D says:

    i love the internet

  9. lol says:

    Good until it focuses on the guys ass for like 7 mins.

  10. Karis says:

    oh

    my

    god.

    i love you man!

  11. mr legend says:

    fkn shittest video ever. worlds smallest cock and all i say was the kunts ass. how fucking gay. also i dont c keeley hazell as an angel anymore coz of dis shiitty video.

  12. Booby Master says:

    Biggest dissapointment ever! Some things are better left to the imigination to be honest.

  13. AlfaMale26 says:

    So… why did she choose a gay guy to make this tape with? He’s got Keeley Hazell sucking his cock, and he can’t maintain an erection!

  14. dffa says:

    keeley’s been upgraded.
    what is this talk about “not innocent anymore”?
    her mind hasn’t been innocent since she was 12 years old.

  15. Chewy Lumpnuts says:

    To dffa…SHE’S BEEN UPGRADED. yah to a hoar, like I said, a hoar…posing in topless in magazines doesn’t make a broad a hoar..It’s sucking dick on tape distributed to the public that does it..look innocent doesn’t mean she’s young and damn near statutory you pedophile..it’s like do you want a pornstar as a wife/girlfriend..meaning your wife or girlfriend’s a hoar who sucks and fucks on camera. Wutever the case who gives a shit…whoever saw the vid wants to fuck her and isn’t that what life’s all about..

  16. Alice Keymer says:

    It’s probably not even her anyway . you sad fuckers

  17. Simon Steadman says:

    Disappointed. you mostly see her sucking some bloke off, whos face is non-existant, then when you get to see her good stuff, afew seconds later its the hidden foever behind some guys arse. marks out of 10……. yawn/10

  18. ll says:

    disappointed to say the least. cant see her boobs at all. shit

  19. Marcos says:

    oh fuck!I need to see this video,but those links are paid ones…please,is there any other free?like I said, i NEED TO SEE IT!

  20. john says:

    you guys are muppets you can tell thats not her look at her nipple in the video and look at keeley, keeley’s nice and pink where’s the one in vid is smaller and dark.

  21. Raf says:

    YA man thats not the real keeley and what language are they speaking at the end, if she british wouldn’t she speak english.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Updates from the Niklas Network:
Shasta Wonder

Great set of busty Playboy babe Shasta Wonder taking a break from picking grapes to get naked! Via Booty Source.

Kim Kardashian

Videos of Kim Kardashian and her sisters being sexy while promoting their new SKIMS underwear! Via The Nip Slip.

Kaia Gerber

Cindy Crawford's daughter Kaia Gerber walked the runway in Paris and flashed a nipple! Via The Nip Slip.

Layton Benton

Curvy producer Layton Benton knows how to motivate an artist. By using her big tits! Via Booty Source.

Mascot Mayhem

Fun pics of three hot mascots getting naked and touching private parts! Via Porn Foolery.

Game of Bones 2

Woodrocket has released another free porn parody called Game of Bones 2: Winter Came Everywhere! I think you know what massive TV show thats a parody of. Via Porn Foolery.